ضايع كردن آقا پسملا

































♥♥خدای مهلبون دوستت دالم:دخمل صولتي♥♥

خدا آن چيزي است كه كودكان ميدانند نه بزرگسالان!!

1 - اگه بهتون زنگ زد (در این مسئله فرض بر سعید نام بودن دوست پسرتونه...!!!) بگین سلام حمید جون. مي تونین این سیر رو تا هفده بار تکرار کنین ولی بار هجدهم دیگه خطر مرگ داره.من مسئولیتی در قبال این حادثه ندارم

هههههههههههه

همش شوخي بوووود بچه هااااا(واسه خنده)

 

      تپش قلب منههه هااااا!!!



نظرات شما عزیزان:

elmira
ساعت17:35---27 مهر 1390
salam chakeram baba eival dige lozomi nadare 17 bar begi hamon 2bar cafeye albate pesara hagheshone bayad sare careshon bezari azizam bia to webam darmorede matlabam nazar bede

joker
ساعت18:01---19 مهر 1390
سلام واقعا قشنگ بود

دوستانه
ساعت12:53---19 مهر 1390
سلام ابجي جون
ديدي بازم اومدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يه چيزايي اضافه كن ديگه گلم
منتظرتم به كلبه منم بيا
غريب مونم گلم
مواظب خودت باش


محمدحسين
ساعت21:04---17 مهر 1390
سلام عزيزم
ممنونم كه اومدي
باور كنم دارم ديونه ميشم امروز از صبح هربلايي سر وبلاگم اوردم فايده نداشت نميدونم چش شده اينقد دير باز ميكنه
واقعا ازت ممنونم كه تحمل كردي تا وبم بالا بياد
اگه ميتوني، راهنمايي كني ممنون ميشم ازت گلم
من به چند تا ازدوستام گفتم مشكل حل نشد
زرنگيتو ميخوام نشون بديااااااااااااااااااا


علی
ساعت20:59---17 مهر 1390

تنها تويي درخلوت تنهاييم*تنها توميخواهي مرا با اين همه رسواييم


سلام زيباست.... به من هم سر بزن



عرفان
ساعت21:34---16 مهر 1390
salam mahsa joni khobi web khobi dari jaleb bud baz ham bia pisham

قاصدك
ساعت18:12---16 مهر 1390
ديديييييييييييييييييييي بازم اومدم..وبت عاليههههههههههههههههههه

محمدحسين
ساعت16:49---16 مهر 1390
سلام ابجي نازم
واي نميدوني چقدخوشحالم كردي اومدي تو وبلاگم
من هميشه منتظرت هستماااااااااااااا
ديرنكنياااااااااااااااااا
وبلاگت هم مثل خودت نازه عزيزم
مواظب خودت باش ابجي جونم باشهههههههههه؟؟
راستي خودت تنهايي داري وبتو مديريت مي كني يا كس ديگه اي هم باهات كمك ميكنه؟


محمدحسين
ساعت9:58---16 مهر 1390
سلام ابجي جون مرسي كه بهم سرزدي
خواستم يه جك بگم درجواب اونيكه واسم گفته بودي
به لره میگن بچت حشیش می‌کشه میگه حشیش چیه؟ میگن یه چیزیه که آدم می‌کشه و میره تو فضا. شب پسرش میاد خونه و لره بهش میگه اصغر حشیش می‌کشی؟ پسره میگه نه بابا چطور مگه؟ لره میگه خفه شو پدر سگ، مردم تو آسمونا دیدنت
تكراري بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Ali.Sh
ساعت21:19---15 مهر 1390
سلام مهسا جونی وب تو هم خیلی زیباست وخیلی باحال من بهت سر زدم وهم با اجازه لینکت کردم.من بیچاره رو لینک کن.ممنون میشم.دوباره بهم سر بزن.من منتظرم

امید
ساعت20:17---15 مهر 1390
ممنون مهسا خانوم وب شما هم قشنگه
بازم بهم سر بزن


mahdiyeh
ساعت19:42---15 مهر 1390
موافقم راه خوبیه=))

یسنا
ساعت13:34---15 مهر 1390
سلام تو اولین نفری بودی که به وبم سرزدی متشکرم من هر پنجشنبه آپ میکنم پس بهم سر بزن عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 مهر 1390برچسب:,ساعت 23:50 توسط ♥مهسا جونی♥| |

De$ign : KHanOomi